պարզի ու բարդի մասին


— Ես պարզ, պարզ մտքեր եմ սիրում: Իսկական: Բարդը թաքնված է, բարդը, երևի, նույն բանն է ասում, ինչ որ պարզը, բայց եթե նույն բանն է ասում, ինչո՞ւ պարզ չի: Ուրեմն բարդը կեղծ է, ավելի ճիշտ՝ կեղծում է: Բարզություն է կեղծում: Ինքն իրեն է կեղծում:
— Ես բարդ մտքեր եմ սիրում: Բարդը գոյություն չունի իրականում: Ավելի ճիշտ՝ բարդը կայունություն չունի: Բարդը անցողիկ իրավիճակ է, որովհետև հենց սկսում ես բարդը հասկանալ, պարզվում է: Ուրեմն բարդը նույն պարզն է, իսկ բարդությունը ինչ-որ հեռավորություն է իմ և պարզի միջև, որ կրճատվում է մոտիկանալիս ու վերանում է, հենց հասնում եմ: Բարդը հասկանալը ճամփորդություն է, նորը տեսնելու հնարավորություն: Տեսա՝ պարզացավ: Պարզը ակնթարթորեն հասկանալու հասնելու հնարավորությունն է, ակնթարթային հիշողություն, որին բախվելիս մոռանում եմ, որ բարդ եղել հասնելը, որովհետև միանգամից եմ հասնում:

Պարզը բարդի էվոլյուցիան է: Բարդը պարզի հիմքն է:

Այս նյութը հրատարակվել է խառը կյանքից-ում և պիտակվել , ։ Էջանշեք մշտական հղումը։

Թողնել պատասխան

