Նիկա Տուրբինա | Ես ելնում եմ տուն աստիճաններով


Ես ելնում եմ տուն աստիճաններով,
Ուզում եմ իջնել – չեմ կարողանում,
Բացում եմ դուռը գտած բանալիով,
Վայրկենապես խավարի մեջ ընկնում:
Վառում եմ լույսը. լույսի փոխարեն
Կիզիչ կենդանի կրակն է լիզում,
Արտացոլանքներ չեմ տեսնում հայելում.
Այն շղարշված է թախիծի քողով…
Դուռ եմ ուզում բացել. գտնված բանալին
Թաքնվում է,- տարավ տերը շտապով,
Ուզում եմ ապակին ջարդել — խնդալով
Սառը զնգալով նա վանում է ինձ:
Գոռում եմ, ցավից այտերս են կծկվում,
Արտասուք է վազում քնած աչքերից…
Լսում եմ շշուկ. մորս խաղաղ շշուկը.
-Զարթնիր, հարազատս: Իզուր մի վախիր:

 

Կարդում է հեղինակը

Ռուսերեն տեքստը այստեղից
Я поднимаюсь по ступеням к дому,
Хочу спуститься вниз, но не могу.
Я открываю дверь ключом найдённым
И попадаю сразу в темноту.
Включаю свет, но вместо света лижет
Меня огонь палящий и живой,
Я отраженья в зеркале не вижу —
Подёрнуто оно печали пеленой…
Я дверь хочу открыть, но ключ таит найдённый,
Унёс его хозяин торопясь
Хочу разбить стекло — оно,
Смеясь и холодом звеня
Отбрасывает в сторону меня.
И я кричу, от боли сводит щёки,
Слеза бежит сквозь сонные глаза…
И слышу шёпот, тихий мамин шёпот:
“Проснись, родная. Не пугайся зря”.

Հետաքրքիր է, որ “Черновик” ժողովածուում  բանաստեղծության այլ՝ պարզ պարզունակ տարբերակ է տեղ գտել.

ПО ГУЛКИМ ЛЕСТНИЦАМ.
По гулким лестницам я поднимаюсь к дому.
Как ключ тяжёл. Я дверь им отопру.
Мне страшно, но иду безвольно,
И попадаю сразу в темноту.
Включаю свет. Но вместо света лижет
Меня огонь палящий и живой,
Я отраженья в зеркале не вижу —
Подёрнуто оно печали пеленой…
Окно хочу открыть — оно,
Смеясь и холодом звеня
Отбрасывает в сторону меня,
И я кричу от боли. Сводит щёки.
Слеза бежит сквозь сонные глаза…
И слышу шёпот, тихий мамин шёпот:
“Проснись, родная. Не пугайся зря”.

Այս նյութը հրատարակվել է Թարգմանություն-ում և պիտակվել , ։ Էջանշեք մշտական հղումը։

Թողնել պատասխան

