մարդկություն


Ավագ գործընկերներս՝ ինձ.

— Էդ ո՞նց եղավ, չեկար, չբողոքեցիր, չզգուշացրիր, որ հանկարծ աշխատավարձիցդ չպահենք:

— Ճիշտն ասած, վստահ էի, որ դուք նման բան չեք անի:

— Ո՞նց: Մենք գործատու ենք, դու իրավունք չունես վստահ լինես:  Պիտի բողոքեք, պայքարեք… 

Հիշեցի, որ երբ աշխատանք էի փնտրում և բազմաթիվ գրավոր-բանավոր հարցազրույցների էի մասնակցել ու ձախողվել, այնքան, որ մտածում էի՝ երևի պարզապես դեբիլ եմ, որ չեմ կարողանում  ոչ մի տեղ գործի ընդունվել, հերթական՝ այստեղ աշխատանքի ընդունվելու հարցազրույցից հետո հասկացա՝ կարևոր չի, կկանչեն թե չէ, բայց ես կուզեի աշխատել այս մարդկանց հետ: Երևի միակ դեպքն էր բազմաթիվ հարցազրույցներից, որ անցավ անկաշկանդ,  որտեղ հարցազրույց վերցնողները չփորձեցին ինձ  ճնշել գիտելիքներիս քչությամբ կամ փորձիս բացակայությամբ,  ոչ մի առավելության կամ գերազանցության ցուցադրություն չեղավ գործատուի կողմից, վերաբերմունքը՝ ինչպես հավասարը՝ հավասարին: Շատ բարյացակամ ու հարգալից, գրեթե ընկերական տոնով տրված մասնագիտական հարցերով պարզապես փորձում էին հասկանալ, թե ինչ մարդ եմ: Մի բան, որ երբեք չէի տեսել հարցազրույցներում, քանի որ հիմնականում փորձում են պարզել, թե ինչպիսի  աշխատող  ռոբոտ կլինես: 

 

Այս նյութը հրատարակվել է խառը կյանքից-ում և պիտակվել , , ։ Էջանշեք մշտական հղումը։

Թողնել պատասխան

