Սև մայրամուտ


Աղբյուր՝ NASA

Աղբյուր՝ NASA

Երկնքում գիշեր-ցերեկ աստղեր են։

Օդ չկա։

Օրը տարի է տևում։

 

Ես այստեղ չեմ ապրում,

Ոչ էլ աստեղային ճամփորդ եմ,

Ոչ էլ աստեղային մարմինս

Անտեսանելի աչքերն է բացել։

 

Մայրամուտի գույնը սևն է՝

Անթափանց, համատարած, մեներանգ։

Վիթխարի կապույտ մոլորակը

Լուսնափոշուց էլ ցածր է իջնում՝

Երկիրը մայր է մտնում։

 

Նայում եմ ֆոտոյին

Հուսահատ.

Օդը չի հերիքում։

Աչքերս բաց են։

Ու չնայած դրան,

Կամ հենց այդ պատճառով,

Կամ էլ անկապ,

Առանց որևէ պատճառի

Բարձրանում ես սևաթույր մայրամուտի ֆոնին,

Քո համար ժպտում ես

Երկրից։

 

Հուսահատ եմ։

Նույնիսկ լուսնային մայրամուտ նայելիս

Էլի դու ես,

Էլի

Էլի։

Էլի հիշում եմ

Քեզ,

Որ քեզ

Չեմ կարողանում մոռանալ։

Այս նյութը հրատարակվել է ձեռագիր, պոեզիա-ում։ Էջանշեք մշտական հղումը։

Թողնել պատասխան

